Monday, December 28, 2009

ketaq lutot

seseorang telah jadi begitu gentleman..begitu tekezot saya.

dia telah menggilakan dirinya yg memang gila2 remaja..
GILA SUNGGUH KAMU!
u bagitau mama i u nak kawin ngn i?
xsangke u begitu happening!

sekarang tau kenape i ketaq lutot?
sekarang tau kenapa I mundar mandir depan pintu bilik?
sekarang tau kenapa i call kawan i dan menjerit seperti histeria?

kerana itu..kerana dia yg begitu berani,terima kasih
now i tau u betul2 sayang i..
nk kahwin dah ke kita?
jgn heksaited sgt..wait-wait
not now kawan2..cuma ia bakal tiba!!!


tapi tetap,i rasa macam mimpi..
i dah perlu ckp pasal kahwin?
kamu memang hero saya..tp kali ini kamu superhero ok!
sungguh kamu buat saya terkedu..
btw,thanks dear..
eventhou baru meminang dalam telefon..daku tersentuh ;')

dan kepada diri i sendiri,i mahu berpesan..
'kamu yg bernama jasmin,jgn gatal sgt ye
study hard that is ur main focus now!'

somebody,pinch me now!

8 comments:

ogy said...

warghhhh!!!! congrats!

Jasmin Chenta said...

haha..gler kan org tue tu?

ogy said...

ala~ giler2 pn, kak min gak yg suke. heeheee~

mei said...

kak min,
i am so happy for you!
finally, yeah ? ;)
im hoping the best for u both :)

hAizi si bObOb said...

likes this

:))

Jasmin Chenta said...

ogy : nk khabaq apa lagi,chek da lekat..haha

mei : thanks,hopefully evrything goin 2 be as planned;D

bob : i loike too..heksaited sket je,xbleh over..haks!

ringo said...

gila lahhhh..kire minggu depan la nh ;p

shazriena said...

cepat min... ardz pun x sabar min kawen hahaha